olika...

 
Hejsan Mattias har just börjat med youtube. Han heter Mattias Küster. Prenumenera på honom om ni hittar han. Hans första video heter Tvspel. Han kommer att lada upp videos hela tiden. Typ varenda dag.
 
Om ni har youtube kommentera vad ni heter så kan vi prenumenera på er om ni vill det...
 
Om Mattias fotboll idag
Hans fotboll började klockan 9 till 3. Dom spelade två matcher. Den första fick dom 2 det andra laget fick 4 poäng. Dom spelade mot killar som är 03. Mattias är 04. Den andra matchen fick dom 4 04:orna. Det andra laget var tjejer som var 01,02,03:orna dom fick 2. 04 Mattias lag vann en match. Han är ändå jätte glad.
 
Vad är eran favorit sport? vad vill ni bli proffs på?
 
Jag har varit ute med Madde. Om ni har sett dom första videon jag har lagt upp så vet ni nog vem madde är. Hon heter egentligen Madelene. vi har filmat några videor tillsammans med Mattias också. Dom ska jag lägga upp på bloggen kanske men jag ska i alla fall lägga upp dom på videofyme. Då ska ni få se bland annat haul som Made har handlat och mer. Vad tycker ni att jag ska göra för videor?
 
 
 
 
 
| |
Upp