Lite Blandat Information

Heej!
 
Jag gjorde idag en video till YouTube. Det var '' Mina Basprodukter'', och det var min kamera som jah fick 2013 på min födelsedag. Jag ska börja göra 1 video varje dag på YouTube och blogga några inlägg per dag. Jag fick en ny mobil i julklapp så jag kommer att blogga med den. Det är en Samsung galaxy S4 mini. Jag älskar verkligen min nya mobil. Men på YouTube har jah också lagt upp en video på ''Mina Julklappar 2014''. Men jah har ingen aning om vad jag ska göra för videos. Ni kan gärna kommentera videoförslag. Jag håller få att skriva en lista med video jag ska göra men har inte skrivit mycket alls så behöver verkligen tips på videos. Men det var lite information för idag men det kommer en ny video imorgon och mer blogg inlägg. Hejdå :)
 
Detta är min kamera som jag filmar mina videos med.
| |
Upp