Brand i närheten

Hejsan om ni redan har läst Aftonbladet så kanske ni redan har läst om en lägenhetsbrand i Märsta. Jag kan se lägenheten ifrån mitt fönster så det är VÄLDIGT nära mig! Branden började typ halv 6 men jag kanske vaknade 10 - 15 minuter efter. Man hörde Smällar, man såg en Svart, Tjock & Stor rök, Det var flera Polisbilar, Brandbilar & Ambulanser, Min mamma hade hört skrik innan jag vaknade & det exbloderade ( stavning ) så man hörde fönster som sprack. Räcket har smält på balkongen TROR JAG, Väggen runt omkring balkongen eller vad man ska säga har bränt sönder så det ligger MASSA svarta bitar på gräser nedanför nu och det STINKER verkligen om man går i närheten!  Men mer om branden står på Aftonbladet.se! Bilden där uppe är från Aftonbladet och bilden där nere är ifrån mitt fönster nyss! 
 
| |
Upp