Kaatach i Tyresö

Hej idag har jag varit i Tyresö. Vi var på ett lekland som heter Kaatach. Vi fick åka till andra sidan stan (Igenom Stockholm). Det kanske tog en timme eller något sånt. När vi åkte hem så somna jag i bilen så jag är SUPER trött just nu. Vi kom hem typ 20 över 7 på kvällen. Vi åkte dit halv 11. Man kunde köra bilar (Inte riktiga såklart xD) och det fanns hus man kunde gå in i. Jag var där med min Mamma, Mattias, Sabina, Max & några jag inte vill nämna. Men vi var där förut 2011 så det var kul att komma dit igen. Det kanske är lite barnsligt för mig men det faktiskt kul :D Förra gången ( 26 Mars 2011 )
Idag ( 25 Juni 2015 )
( Det var Sabina som körde det där RÖDA TÅGET. Jag satt i vagnen bakom henne :D ) Det här var bara några bilder ifrån idag. Min Mamma har fotat ÄNNU mera bilder :).
| |
Upp