Inte haft tid

Hejsan!
 
Ja som ni antagligen har märkt så har jag inte bloggat på några dagar. 50% var att jag inte hade tid och 50% var att jag vet inte om jag vill fortsätta att blogga för jag vet liksom  inte vad jag ska blogga om eller så, men jag tror ändå att jag ska fortsätta blogga. Men nu ska jag skriva lite om vad jag har gjort som inte finns på bloggen.
 
30 APRIL
På min skola hade vi en majbrasa och vi såg den. Sedan klockan 20:00 på kvällen såg vi på en annan majbrasa hos min storasyster. På skolan var majbrasan typ halv två till två tror jag nog. Men jag och min lillasyster sov hos min storasyster den natten också. Vi hade det mysigt sedan på kvällen.
 
1 MAJ
Jag, min lillasyster och min storasyster åkte till Naturhistoriska rix museet. Vi såg väldigt mycket saker där som var coolt. Jag har där för typ 3-4 år sedan så mindes inget. Men vi såg också en 3D film om en ö som hette Galapagos. Vi fick reda på nya djur som jag inte ens visste fanns. Det var väldigt spännande. Vi såg hur sköldpaddorna såg ut där, hur pingvinerna, kameleonterna, nya fåglar såg ut och hur ön var från början. När vi stod i kön till 3D filmen så såg jag 2chips1cola. Asså Sam Nilsson. Han var med Signe och har var VERKLIGEN SUPER LÅNG. Jag trodde inte att han skulle vara så lång men det var han iaf. Sedan åkte vi hem till min storasyster igen och var där i några timmar innan vi skulle åka hem.
 
2 MAJ
PåLördagen så åkte jag och min vän Josefine till Guldtuben. Hon bjöd mig. Vi åkte bus till stationen där jag bor och sedan tåg till Stockholm. Vi gick runt och kollade efter China Teatern där Guldtuben skulle vara. Efter kanske en halvtimme eller något sånt hittade vi äntligen det. Men när vi hittade det så gick vi runt och titta i t.ex. Victorias Secret och H&M. Efter det så åt vi på McDonalds precis bredvid China Teatern. Efter vi hade ätit hann vi inte med så mycket mer att göra innan guldtuben började. Så vi gick till China Teatern och fick se när dom gick på Röda mattan. T.ex. Sam Nillson, Jockiboi, Mange Makers, IJustWantToBeCool, Clara Holmberg & en massa andra personer. När vi gick in till själv ''Guldtuben'' så på varje plats var det en Vitamin Well där det står Guldtuben, datumet och vart det var någon stans. Den var super god och jag har sparat flaskan eftersom att det var så cool. Men sedan när Guldtuben var över så fick jag IJustWantToBeCool's autografer.
 
OM NI FÖLJER MIG PÅ INSTGRAM SÅ HAR JAG FILMAT HUR DET SÅG UT INNE I GULDTUBEN, VITAMIN WELL FLASKAN OCH IJUSTWANTTOBECOOL'S AUTOGRAFER! Instagram : Sanna_Kuster
 
Just nu orkar jag inte skriva mera haha men hejdå iaf!
| |
Upp