Decemeber Favoriter

Hej på er! 


Tänkte börja med en ny grej här på bloggen. Nämligen Månadsfavoriter. Eftersom det är december så blir det December Favoriter. Detta är bara lite av det jag använt. Men detta har varit några absoluta favoriter under denna månad. 

En "parfym" jag använt ganska mycket är en bodymist från Victoria'S Secret som är i lukten " Passion Struck ". Luktar lite sött och väldigt gott. 

Ett puder som jag använt är ett från Kubbis som är i färgen " 2 Translucent " och det pudret funkar väldigt bra för mig iaf. 

Två ögonskuggspaletter som jag använt är ifrån Active och den andra Loreal Paris och heter Quad Pro tror jag. Jag har använt dom till mina ögonbryn. Jag tog en brun ifrån varje som passar mina bryn väldigt perfekt. Kan visa färgerna i ett annat inlägg. 

De två sista grejerna är mascaror som jag använt ganska mycket. Den ena är ifrån Maybeline New York och heter " The Colossal Volym Express Mascara CAT EYES " och den andra är ifrån bareMinerals och heter " Lash Domination ". Dom båda ger volym och funkar väldigt bra tillsammans. 

Ha en jätte bra nyår!! ❤️

Blandat, Smink & Skönhet | |
Upp