Nyårslista

Hur kommer du fira nyår? Jag vet faktiskt inte, inge speciell tror jag eftersom typ hela min familj är sjuk. Men vi ska nog gå ut och se lite raketer tror jag iaf.
 
Vad var det bästa som hänt under 2016? Jag vet faktiskt inte, många saker egentligen. Men t.ex min julafton och födelsedag var ganska bra. Jag fick pickauchu på pokemon go också haha.Denna sommar var väldigt bra för jag hade det ganska kul med lite vänner osv. Så det har hänt mycket bra under 2016.
 
Vad var det sämsta som hänt under 2016? Ojj, det är mycket egentligen. Ganska mycket har hänt i skolan, Min rygg har blivit värre och t.ex har min ångest blivit värre detta året till 100%.
 
Skjuter du upp raketer? Nej, har aldrig gjort det heller.
 
Har du nyårslöften? Ja jag hade det förra året och tänkte det nu igen.
 
Vad hoppas du blir bättre under 2017? Skolan, min värk i ryggen & vänner. Har haft ganska mycket problem med det osv.
 
 
 
Blandat | |
#1 - - JUNITJEJ:

Vilken trevlig lista!

Jag passar på att önskar dig ett GOTT NYTT ÅR!

Svar: Tack detsamma!! :D
Sanna

Upp