5 Saker om mig

För ett tag sen la jag upp ett blogg inlägg som hette ''10 saker om mig''. Jag berättade bara tråkiga saker om mig då så jag tänkte göra en ny fast med 5 saker ist om mig. 
 
1. Jag är verkligen BEROENDE av smink! Jag kan inte gå till skolan utan smink för en dag. Vet faktiskt inte varför men känner mig inte som mig själv utan smink antar jag.
 
2. Jag är typ den lataste personen någonsin. Det enda jag gör med mitt hår på morgonen är att borsta ut det och sätta upp en toffs eller låta det vara. Jag orkar inte göra något annat med mitt hår.
 
3. Jag använder min mobil hela tiden. I skolan, på bussen, hemma och ute. Asså verkligen HELA TIDEN. Men det enda jag gör är typ att gå in på insta eller snapchat. Inget speciellt egentligen.
 
4. Jag tror alltid att jag glömmer något. T.ex om jag inte hittar mitt busskort i min väska så tror jag alltid att jag har tappat det. Fast det egentligen ligger det i jackfickan. Samma sak med min mobil.
 
5. Jag spelar på datorn VARJE DAG. Jag brukar spela Sims 3, Roblox eller Saboon. Jag älskar bland annat dom spelen och sen så finns det massa andra spel jag brukar spela ibland. Men inte lika ofta. 
 
Så nu fick ni reda på 5 nya saker om mig.
 
| Blandat, Januari2016, OmMig | |
#1 - - Amanda Eriksson:

Fin blogg:)

Svar: Tack så mycket :)
❤️Sanna❤️

Upp