Midsommarstången för iår

Detta är midsommarstången för iår på gården jag bor på. Vet inte om dom andra gårdarna också har en eller inte. Det var jag och min mamma som satte på blommorna och lite snören på ringarna. Båda ringarna. Jag tog en och min mamma tog en. Sen så fick jag lite hjälp av min mamma hahah. Det är små sverigeflaggor på ringarna också. Det var Sabina som satt ut på båda ringarna. Sen var vi tvungna att flytta dom på den ena och det var min mamma som gjorde det då. Visst vart det fint? Jag, min mamma, min lillasyster Sabina och min ena lillebror Mattias åkte runt igår kväll och plockade blommor. 





Foton | Blommor, Midsommar, Midsommarstång | |
#1 - - Joline:

Så mysigt det ser ut! Vad kul med en till 13 åring som bloggar, är själv 13 :)

Svar: Ja! Jaha va kul! :D
Sanna

Upp