9 frågor om Mitt 2017!!

Hur har ditt 2017 varit?
- Väldigt bra faktiskt. Kommer inte på något mindre bra just nu. 
Bästa boken du läste 2017?
- Ojj, antagligen 'Fault in our stars' av John Green eller 'Monster' av Joakim Lundell som jag fick i födelsedagspresent av min syster. Sedan håller jag på att läsa Therese Lindgrens nya bok som jag fick i julklapp av min fina familj, än så länge är den bra. 
Bästa filmen du såg 2017?
- Jag kommer inte på 'den bästa' men en väldigt bra var 'Wish Upon' och en jag inte kommer på namnet på. Sedan såg jag också 'Santa Claus 3' och den gillade jag starkt + massa andra julfilmer haha. 
Gjorde du något under 2017 som du aldrig gjort förut?
- Jag kommer inte på något speciellt faktiskt. En sak var att se en 'skräckfilm' på bio hahah, 2 gånger. 
Hur firade du din födelsedag 2017?
- Jag fyllde 15 år den 30nde November, vilket var bara en månad sen haha. Vi firade mig med tårta och födelsedagspresenter som vanligt, jag ville inte ha det på något speciellt sätt. 
Uppfyllde du dina nyårslöften för 2017?
- Helt ärligt så glömde jag bort dom. Jag hade en del men några som jag lyckades med var Att fokusera mera på skolan, röra på mig mera, försöka lära mig bättre tyska och engelska och äta mindre godis. 
Sen var det några som jag inte lyckades med som att kunna förstå olika räknesätt i matten, visst jag har lärt mig massor och höjt betyget rejält i matten men ändå. 
Ska du ha nya nyårslöften för 2018?
- Ja det tänkte jag, jag funderar på att göra ett inlägg om dom senare. 
Vilka tre saker vill du åstadkomma under 2018?
- Ojj, massa saker men några är t.ex att 
• Komma in på handel på gymnasiumet jag väljer som första handsval (ska få bättre betyg så jag kanske lyckas haha). 
• Ge mer tid åt min familj. Alltså umgås med dom mycket mer än vad jag redan gör osv. 
• Jag vill åka till Berlin i sommar med min familj (jag är den enda som läser och kan tyska..) 
Längtar du till något som händer under 2018?
- Massa saker. Jag går ut 9an, min klass åker till Venedig i februari och dessutom sommaren med min familj. 
(null)Vad var det bästa som hänt er under 2017?




Blandat, Listor | #nyår #lista | |
Upp