Sommarlovet är nästan här

God Morgon! 


Idag vaknade jag 07:25, roligt på en söndag men jaja. Idag är det Söndagen den 11e Juni. På tisdag den 13e (alltså övermorgon) har vi skolavslutning! Vi så menar jag mig och mina syskon. Jag Längtaaaar. Jag har bestämt hur jag ska ha sminket, håret och kläderna. Nu fattas bara skorna. Tror jag ska ha ballerina skor. Först skulle jag ha klänning men eftersom att jag inte trivs i det så valde jag skönare kläder. Shorts, Linné och kofta. Det ska regna så får ser hur det blir med shortsen haha. Men annars är jag väldigt nöjd. 

Dom senaste veckorna har jag verkligen börjat att älskar att läsa böcker! Just nu så läser jag 'Cinder'. Kan göra ett inlägg om den när jag läst klart. Har lite mindre än 1/4e del kvar. Den är inte alls som jag trodde iaf. 

Hoppas ni får en suuper Söndag! <3

'Sneekpeak på kläderna nedanför haha'

Blandat, Vardag | |
Upp