Gymnasielinje osv..

Hej på er! 

Hoppas allt är bra med er! Med mig är det okej iaf. Idag vart jag hemma igen från skolan, min hosta blir bara värre och värre. Men annars är allt bra. Lite stressigt bara med betygen och gymnasievalet osv. 

Jag vet att gymnasievalet inte är här ännu (tror det är i feb/mars) men är ändå stressad. Jag har planerat att söka in på Handel och Service på ett gymnasie ungefär 15-20 min bort (med buss). Jag vill liksom jobba i kassan på en t.ex klädaffär eftersom det verkar ju så roligt. Men om jag inte kommer in så vill jag kanske gå Hotel och Konferens (tror det heter så iaf). Det verkar ju väldigt kul att stå i receptionen haha. Men det är nog mina "planer" för gymnasiet. För er som inte vet så går jag nu i 9an.  (null)
Bjuder på en bild från April. 
Blandat, Vardag | |
#1 - - lillemmish - MODE:

ha en bra torsdag
kram

Svar: Tack detsamma!
Sanna

Upp