Snökaaaos

God Morgon! 

Hur är eran vecka varit? Min har varit rätt så okej, har bara tagit det lugnt eftersom jag har sportlov nu. Förra veckan var jag i Italien, mer exakt Venedig. Jag ska redigera några bilder så kan jag visa er senare. 

Jag bor i Stockholms län och här har det varit snökaos, då menar jag verkligen snökaos. Så jag kan bara säga hur det varit här men vad jag har förstått så har det varit snö i nästan hela Sverige. Vilket verkar något nytt. 

Förutom snön så har jag konstigt nog vårkänsla, hur? Jag har antagligen lurat mig själv att våren är snart här. Jag längtar tills jag kan använda min skinnjacka eller bomberjacka. Jag längtar också till jag kan använda mina gympaskor. Jag vill verkligen ha vår, kanske för att då är det snart sommarlov och jag slutat 9an då hahah. 
(null)

Blandat | |
Upp