7 Saker Jag Vill Göra I Sommar

Hej på er! 


Jag tänkte berätta saker som jag vill (förhoppningsvis ska) göra i sommar. Det är massor av saker men tänkte nämna några. Ni kan gärna kommentera vad ni vill göra i sommar. 

1. Åka till Grönalund. Jag verkligen älskar grönan!! Jag längtaaar tills jag ska dit nästa gång. Jag kommer nog inte våga åka Ikaros iaf men aja. 

2. Bada. Jag älskar verkligen att bada! Det är ju så roligt. Men inte i sjön iaf hahah. Helst simbassäng inne eller ute. Det finns det här bara 7 min bort att gå. Där kan man bada både inne och ute vilket är bra. 

3. Åka till Skansen! Det var typ 3an som jag var på Skansen sist med klassen. Tror jag bara varit där 2 gånger men det är ju ganska coolt där. Kolla på massa spännande djur är väldigt intressant tycker jag iaf. Så dit vill jag åka! 

4. Äta massa glass! Guuud va gott att äta massa glass med jordgubbar ute i värmen! Speciellt vid sjön! Det brukar jag göra varje år antingen med familjen eller vänner. Såå gott! 

5. Shoppa! Jag verkligen älskar att åka och shoppa! Speciellt med vänner och det är varmt så man inte behöver ha 100 lager kläder på sig osv. Så det vill jag verkligen! 

6. Cykla! Jag vill verkligen cykla nu i sommar! Jag har ju en cykel redan som jag har använt många gånger hahah speciellt när det är varmt. Men jag vill börja cykla mer nu i sommar. 

7. Promenader i solen! Såå skönt för då kan man ha shorts och T-shirt och gå i solen och bara lyssna på hög musik. Det gillar jag att göra! 

Blandat, Foton, Listor | |
#1 - - Linda:

Härlig lista :-)

Svar: Tack! :D
Sanna

#2 - - Susanna:

Hoppas du hinner med allt du önskar att göra :D

Svar: Ja hoppas verkligen det hahah! :D
Sanna

Upp