Blond VS Brunett

God Morgon på er!
 
Jag har påsklov nu så inga tidiga morgnar denna veckan, såå himla skönt det. Men som ni antagligen redan vet så har jag mörkbrunt hår nu. Min naturliga hårfärg är blond, vilket ni antagligen också visste hahah. Jag har varit brunett i liite mindre än en månad nu. För typ 1 o en halv månad sen så färgade jag mitt hår ljusbrunt. Vääldigt ljusbrunt så det vart inte så stor skillnad egentligen. Det skulle ha blivit mörkare men färgen fäste inte så bra.
 
Men jag har börjat få utväxt nu, typ 3-5cm och det syns tydligt. Eftersom jag är ljushårig naturligt och nu har jag en jättemörk färg så syns det ju hahah. Men jag ska nog färga det snart och jag vill ha en ÄNNU mörkare hårfärg denna gången haha. Asså jäätte mörkbrunt, NÄSTAN svart men inte riktigt. Jag älskar att testa nya hårfärger haha.
 
Vilken hårfärg trivs ni bäst i?
 
Blandat, Smink & Skönhet | |
Upp