Blogglista

Vilket år är du född? 2002
 
Din största fobi? Vet inte, typ spindlar
 
Hur ofta är du sminkad? Nästan varje dag, älskar att vara sminkad haha
 
Om du bara ficka använda en sminkprodukt resten av livet, vad skulle det vara? Jag vet faktiskt inte men tror någon Mascara, mascara är den viktigaste sminkprylen för mig
 
Har du något speciellt planerat inför 2017? Nej inget vad jag vet NU men på Lördag ska min familj iväg på något roligt, det får ni veta senare haha
 
Ögonfärg? Blå
 
Favorit sminkmärke? Loreal Paris tror jag, kanske Benefit.... svårt haha
 
Vad är det bästa med dig själv? Jag vet inte, kanske att jag struntar i vad andra säger
 
Vad är det sämsta med dig själv? Att jag inte alltid vågar vara mig själv, var blyg i lågstadiet och mellanstadiet så har fortfarande liiite problem
 
 
 
 
 
Blandat, Listor | |
Upp