Liten Updatering...

Jag är verkligen sämst på att blogga! Jag tycker ju att de är jätte roligt men jag har inte alltid tid eller ork. Jag har ganska mycket att göra egentligen. MEN NU måste jag verkligen göra mitt bästa med att blogga haha! Så vi får se hur de går.
 
Idag är det Torsdag.Det har blivit 9 Mars redan. Sportlovet är slut. Har redan fått 100 läxor. Men sånt är livet. Men iallafall, idag slutar jag 15:50. Liiite sent men aja. Men vad ska jag förvänta mig när man går i högstadiet. Vi har ganska så tråkiga lektioner idag. Biologi, Idrott, Klasstimme, Religion, Bild & Musik. Ingen av dom lektioner är roliga.
 
Men under sportlovet så gjorde jag en liiiten förändring med mitt hår. Det får ni se i ett annat inlägg senare i veckan haha.
 
Ha en jääätte bra Torsdag nu!
 
Blandat, Vardag | |
Upp