Mina Ansiktsprodukter

Jag har några ansiktprodukter som jag använder varje dag.
 
 
 
1. Den första anisktprodukten är en Eye Make-up remover. Den tar också bort vilket Vattenfast smink vilket är jätte bra! Den kommer ifrån Garnier och är köpt på Coop. Jag fick den av min mamma så vet tyvärr inte priset på den. Men jag tipsar iaf alla dessa produkter!
 
 
2. Den andra ansiktsprodukten är en Cleansing MilkDen kommer också ifrån Garnier och jag använder den varje kväll och ibland på morgonen. Jag fick också den av min mamma men vet iaf att den också är ifrån Coop men tyvärr inte priset.
 
3. Den tredje ansiktprodukten är en Vitalizing TonerDen är också ifrån Garnier och min mamma köpte också den på Coop. Den använder jag varje kväll och ibland på morgonen. Jag vet inte priset här heller. Men jag tipsar alla dessa 3 produkter iaf! Jag vet inte om dom ska sluta sälja dessa men hoppas iaf inte det.
 
4. Den fjärde ansiktprodukten kommer ifrån BIOTHERM.Det är en Natt Kräm. Jag fick den från min mammas kompis så vet tyvärr inte vart man kan köpa den eller priset. Men det använder jag på kvällen (SÅKLART) och jag älskar den. Första gången jag använde den var igår men den var ändå bra!
 
5. Den femte ansiktprodukten är en Dag Kräm. Den kommer ifrån CLARINS PARIS. Första gången jag använde den var igår men den var ju ändå bra för det. Men den kommer jag använda på morgonen (VILKET MAN EGENTLIGEN GÖR). Men den fick jag också av min mammas kompis så vet ej vart man kan köpa den eller vad den kostar.
 
 
Men det är dessa 5 produkter jag brukar använda varje dag. Förresten igår kom det ingen videos men jag lovar att idag kommer det en :)
 
| |
Upp