Köpte på Ekohallen

Tidigare idag så la jag upp ett inlägg om att jag hade varit på Ekohallen igår. Nu tänkte jag visa med bilder vad jag "köpte". Det kommer bättre bilder sen när jag kommer hem ifrån Skåne.

Lösögonfranslim & Lösnagellim
Det fanns en liten hörna där det var olika sminkprylar. Man fick välja 2 valfria produkter för 25kr. Jag valde då lösögonfranslim & lösnagellim för jag hade både lösnaglar och lösögonfransar hemma men inget lim till något av dom.

BodyMist
Det fanns flera bodymistar från VS men jag hade typ alla dom så jag valde en bodymist från ett annat märke men vet inte namnet hahah. Det var iaf Sparkling Guarana. Den luktar jätte gott. Den kostade 59kr tror jag.

3 T-shirtar
Det var 3 T-shirtar för 99kr. Jag har väldigt ont om T-shirtar så då passade jag på när den ändå var så billigt. Det är helt vanliga T-shirtar med olika färger. Jag valde en svart, rosa och grå tröja.

Foton, Nytt | |
Upp