Schampoo och balsam tester från Björn Axen

För ett tag sen gav min mamma mig ett schampoo och balsam test från Björn Axen. Jag glömde dom testerna varje gång jag tvättade håret. Igår kom jag på att jah hade dom kvar. Så då testade jag dom igår. Först tog jag halva schampot och sen andra halvan. Sedan tog jag balsamet. När jag sommar med blött hår blir det super lockigt. Det vart inte det igår när jag somnade med blött hår. Mitt hår vart också jääätte lent. Inte ett dugg svårt att borsta håret sen på morgonen. Det är det alltid. Så schampot och balsamet skulle jag absolut köpa om man kan det och så vet jag inte vart dom finns. Jag får helt enkelt leta haha. 


Jag glömde ta bild på dom innan jag använde det. Därför det är öppet där uppe och dom är slut hahha. 

| Balsam, Björn Axen, Shampoo, Testar | |
Upp