PRAY FOR STOCKHOLM

Hej på er! 
 
Hur mår ni idag då? Jag är fortfarande väldigt skakis och chokad över det som hände i Fredags. ''Terrorattacket'' som hände i Stockholm på Drottninggatan. Jag satt hemma i soffan och kollade på Disney Channel när det hemska hände. Jag fick upp en notis från Aftonbladet att en lastbil hade kört på drottninggatan. Då vart jag ganska så chokad och trodde inte att det var sant. Inte i Sverige. Inte i Stockholm. Allt var bara så overkligt. 
 
Sedan heela Fredagen satt vi och kollade live på tv om allt dom fick reda på om hela dådet. Allt var bara så overkligt fortfarande. Jag bokstavligt satt och skakade heela kvällen. 
 
Mina tankar går till alla dom drabbade, deras anhöriga och vänner! 4 Människor (ett barn, 1 kvinna & 2 män om jag fattat rätt) och en stackars hund. <333
 
Jag kan fortfarande inte fatta att detta har hänt! 
 
 
 
 
Blandat | PrayForStockholm | |
Upp