New and Fave Lashes

Heej på er!
 
Än så länge idag har jag inte gjort mycket. Inget roligt att berätta iaf haha. 
 
Men under denna 'tid' som jag har varit inaktiv på bloggen, så har jag börjat använda False Lashes. Alltså lösögonfransar. Jag ÄLSKAR att använda det! Så himla snyggt!
 
Jag har flera par men ett/två par som jag använder verkligen DAGLIGEN är ifrån Ardell. Dom är så snygga och perfekta att använda till vardags. Dom är i nummret 105 BLACK. Jag visar inte mina för det ena paret är förstörda (typiskt mig hehe...) och det andra är lite smutsiga så man ser inte formen såå jätte bra. Måste hitta ett sätt att tvätta dom på UTAN att förstöra dom.
 
Vet ni något bra knep eller tips på att tvätta lösögonfransar utan att dom blir förstörda? Vill helst ha dom som dom var i början.
 
Blandat, Smink & Skönhet | |
Upp