Höst Tag 2017

Vad shoppar du mest i höst? Antagligen varma sockor och julklappar! Haha man måste förbereda tidigt inför julafton..
Vad ser du fram emot i höst? Jag vet faktiskt inte, JO juste! Julbelysningen som brukar komma upp i slutet av Oktober och början av November. Kommer säkert blanda in jul i alla svaren haha!
Gör du någon förändring med ditt utseende inför hösten? Hmm nä tror faktiskt inte det. Funderar på att göra blonda slingor men det är inte bestämt och inte alla inför hösten. Men är ganska osäker faktiskt.  (null)
Vilka plagg gör den perfekta höstoutfiten? Ja, kanske en stickad/fluffig tröja och mjuka sockor? Har faktiskt ingen anning men kanske också ett par mörka byxor. Kommentera gärna vad ni skulle svara på denna fråga. 
Med vilka spenderar du en redning höstdag med och vad gör ni? Antagligen min familj och då kanske jag/vi dricker varm choklad och ser på en film vid soffan. Helst en julfilm! Att baka är ju kul också så det brukar vi göra ibland när vädret är lite tråkigt. 
Favoriter när det kommer till Sminkprodukter inför hösten? Önskar jag kunde säga ett mörkt läppstift men passar inte i det så då blir det svårt. Hmm, Bronzer kanske? Vill ju se solbränd ut haha. Dom flesta produkter jag använder har jag ju året om t.ex Bronzer då. 
Höstpyntar du ditt hus? Om att lägga mjuka fluffiga filtar på sängen räknas annars nä tyvärr. Jag skulle ju vilja men vad kan man använda?
Vad är det bästa samt sämsta med hösten? Det bästa är ju alla fina färger som är på himlen och marken. Juste, stickade tröjor också! Sämsta är nog att det blir så mörkt fort! Visst, det är ju jätte mysigt men när jag slutar 4 i skolan så kommer jag hem säkert 5 och då börjar det mörkna redan. Det värsta är när det är dimma och mörkt och det åker bilar bredvid en, det är lite obehagligt.  (null)
Kommer du klä ut dig till Halloween? Nä antagligen inte! Ska inte på någon halloweenfest vad jag vet nu! Dessutom är jag inte så intresserad av halloween. Men men. 
Favorit nagellack i höst? Absolut glansigt mörkrött nagellack!
Dricker du något särskilt i höst? Ja varm choklad och ibland te när jag har problem med halsen. Annars dricker jag aldrig någon av dom två 'dryckerna'. 




Blandat, Listor, Årstider | |
Upp