Julplanering i tid?

God morgon på er! 

Just nu sitter jag hemma och äter pannkakor och dricker julmust. Lyxigt. Men idag är jag hemma från skolan vilket jag har varit hela veckan. Lite stressigt är det ju men vill ändå inte gå ut när jag är dunder förkyld. 

Idag händer inte så mycket eftersom jag mår ganska dåligt. En viktig sak är att plugga till ett kemiprov (organisk kemi) som jag missade i måndags. Kommer antagligen göra provet imon annars blir det på fredag. 

Vädret idag är hemskt. Det blåser och regnar. Fönstrerna bara skallrar när det blåser och träden svajar. Asså vädret är egentligen inte 'hemskt' eftersom jag tycker ju att det är mysigt. 

Dessutom är det bara 60 dagar kvar till julafton! Igår var det exakt 2 månader kvar vilket är jättekul! Lite stressigt bara för har ingen anning om vad för julklappar jag ska köpa. Men som tur va så skrev mina 2 yngsta småsyskon (5 och 7år) brev till tomten! Så där får jag kolla igenom lite så får jag några idéer haha.  (null)
Den här bilden tog jag bara för kanske 2 veckor sen. Ganska nöjd faktiskt haha. 
Blandat | |
Upp